>

cik nuyui taip taip

Friday, July 2, 2010

I wanna be The Sorcerer’s Apprentice


ahahhaa..... kalau saya (bahasa budak baekk) dapat jadik aperantis sorcerer nih.... ahahaha... akan saya kontrol mind sume warga  nuffnang dan encik boss nuffnang supaya sentiasa memilih saya utk join sume great event yg nuffnang anjurkan.. ahahahahaa..... berkuasa tak??? bila berkuasa cam tu.. maka... saya akan sentiasa dapat tgk wayang free utk sume movie2 best yg nuffnang pilih.. ahahha... dan sentiasa dapat earning tinggi walaupun blog saya tak bape glemer... muakakkakkakakkkaaaa....... berjaga2 la wahai warga nuffnang... ahahaaha..... dan tak lupa (wah cam ucapan lak).... gliterati2 nuffnang akan terus mempromote saya kepada nuffnang supaya sentiasa memilih saya.....muaakkkakakakkaaaaa....... (gelak ahli sihir yg gila kuasa sambil memutar2kan fireball di tapak tangan) ahahahhaahha.......

maka berhati2lah dan pilihlah saya supaya anda semua terselamat.... muakakkakakaaaa......

sekian impian saya kalau saya jadik The sorcerer apprentice.....

now.... penah tgk National Treasure???? ahaaa..... director yg sama..... producer yg sama.. dan hero yg sama.. now return with up coming movie The Sorcerer's Apprentice... 

 setakat nih Nicholas Cage tak pernah menghampakan.... muakakkakaaaa...... 22 July nih bleh layan body muscle dia.. ahahhhaa.... tgk poster pun dah wat nak kumpul duit utk beli tiket.... (tapi kalau nuffnang bg pree... wadduuuuuuhhhhh syukran )...

Sypnosis

Dave (JAY BARUCHEL) is just an average college student, or so it appears, until the sorcerer Balthazar Blake (NICOLAS CAGE) recruits him as his reluctant protégé and gives him a crash course in the art and science of magic. As he prepares for a battle against the forces of darkness in modern-day Manhattan, Dave finds it is going to take all of the courage he can muster to survive his training, save the city and get the girl as he becomes THE SORCERER’S APPRENTICE.

 menarik???? ahahhaa.. layan......


p/s jampi serapah sblum tido..... wahai encik boss... pilih la sayee.......

love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~