>

cik nuyui taip taip

Thursday, July 8, 2010

Ramalan Sotong???? Waka waka.. go go go.. ale ale ale......


ahahaha.... abes sudah riwayat German..... tu la ek sesangat korang yek masa belasah argentina.... menyebabkan si messi menangis kat bahu koi.. ahahahahahaha..... neway cayalah Paul the sutun sotong..... ramalan mu benar belaka umbrella nyanyi kan.. ahahahaha.... tapi kitorang tetap doakan si Paul nih selamat dari jadik sambal / kerabu / masa kicap / bakar dek skuad German yg penat gile tu ahahahaha.... baik ko lari cepat Paul...

pergi tak kembalinya skuad German akan kita saksikan pulak antara Belanda ngan Sepanyol .... so... pakat reramai tgu kat dataran 12 hb nih okes.... opsss... belah pagi bute yek.. jgn mlm lak ko tgu... ahhahahaha... kang ko lak jadik sutun.... ahahahaha....walauponn aku tak sokong Spain... aku tulun gelak pasal aku tak ske Germany the ganasssssss tu..... tgu ramalan sotong tu seterusnya... ahahahaaha... pastu kita pakat makan kerabu ... waka waka... terliur sudahhh.....

love
~nuyui~
Comments
2 Comments

2 geng putri roh yg tomeiii....:

l0veyd0veyd00 said...

selepas kekalahan jerman, aku makan sotong goreng tepung...aku kunyah dengan begitu tekun sampai takde satu part pun yang xhancur...padan muka ko sotong!

putri_roh said...

ehheheh..... sedap tu.. neway makan penuh perasaan lagik menambah kesedappannye kan...

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~