>

cik nuyui taip taip

Tuesday, July 20, 2010

Filem Libas | Rosyam Nor




korang dah layan trailer filem Libas nih?? kalau blom layan la dulu.. eheheheh kurang pasti lak genre filem nih apa?... aksi cam Arjuna TV3 ke? sporty cam Gol & Gincu ke? atau satu lagi sekuel Senario...eheheh....

arahan Jurey Rosli... pelakon?... setakat trailer tu nampak muke abg Rosyam Nor je.. eheheheehe... (ada nampak six pax... six pax ke tu?)

kalau komen sekadar dari trailer... adoi.. lagik okes kalau apek @ yassin yg wat trailer tu.. ehehehehe.... tapi tak tau la kalau genre dia komedi... maybe okes kut kite nak gelak2 tgk rosyam nor wat citer komedi.. dia pun bleh tahan gak dalam laila isabella... sakit gak pankreas aku gelak masa tu... ehehehehe....

baru hari nih aku dgr ade filem nih nk ditayangkan.... (soriii)... neway... tambah seasoning dalam dunia filem malaysia....

mlm nih nak layan Sorcerer's Apprentice kat OU... ehehehe..... thanks to nuffnang....

love
~nuyui~
Comments
2 Comments

2 geng putri roh yg tomeiii....:

papankenyataan said...

aik...tak ppnh tau pon...filem ke drama?

dari mane tau nie?

putri_roh said...

ermm.. filem rasanya.. tapi akan datang.. blum tayang lagik... wait n see...

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~