>

cik nuyui taip taip

Tuesday, July 20, 2010

HP Durian Fest 2010 | The Club, Bukit Utama | 19 July 2010


pergghh..... aku bab durian aku mmg tak bape ske... ekceli bab makanan yg kene bukak dulu la.. kene kopek dulu la.. kene kupas dulu la... isk.. mmg aku kureng sket.. terus aku letak title alergik... ahahahah.. padahal malas....

tapi bila mem opis (mejar norli) aku pelawa gi makan durian aku terus setuju je... ahaha.. sebab dlm otak aku dah kaji siap.. event .. mesti dah siap kupas.. mesti yg mahal2 kan.. Hewlett Packard punye event.. takkan la beli kat chow kit je.. (durian yg adoiyaiiii) ahahhaha.... aku pun offer diri.. n siap book utk adek beradek skali daa... ehehe... maka.. semalam berangkat la kitorang ke the club, bukit utama, bandar utama..... ermm...

tak sesia... durian cantik2 punye.. isi gebus gebes gile... lagik gebu dari Zizie Ezzette yg dikatakan sedang mengandung... (tahniah).... ahahahah...

sampai2.. kene register... erkkk dah le aku bawak anak beranak angkat sorang (lupe register.. main balun je).. tanye2 nasib baik lepas... ahahahah.... tapi sori la adam.. nama ko tak printed... ehehehe... pastu kene lak pakai tag kat tgn.. ahahah.. cam nak masuk theme park lak... tak kisah.... rupenye... tag tu masa akhir akan dipotong dan baru dapat doorgift..... mmg puas...

durian kunyit je yg aku penah dgr.. yg lain aku tak penah dgr.. XO la raja udang la... isk... kelabunya aku ttg buah tempatan......

nak layan gambo?.. klik kat sini ===> HP Durian Fest

love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~