>

cik nuyui taip taip

Tuesday, August 24, 2010

Mana Kenaikan Koi!!!!!!!

Ini boleh mendatangkan marah.....

Kew-8 punyelah awal... baca sini.... bile tgu masanya.. hampeh... bila call.. tak sampai pun kat Unit Gaji.... bila call CKA (bhg buat Kew-8) opsss.. lupa hantar ke unit gaji... APA???!!!@@###$$$.... menyesal aku bagi pujian.... boleh 2 bulan ko punye LUPA???.....

Unit gaji??? adoi.. nak copy.. koi dah bagi... ke nak gula @ creamer lak???.... nak mesra cam Coffemate ke???.... kenapala bleh jadik BIROK cam nih?????...


PUJIAN aku berikan pada Kerani2 KOLEJ MATRIKULASI PAHANG... sebab... time kenaikan mmg naik.... tadekla nak kene tgu 3-4 bulan... walaupon sket.. bleh wat duit raya si Zara Amanie tau tak????.....

Masa aku kat matrik.. kalau dah kenaikan bulan 7.... bulan 5 kerani tu dah siap wat kew-8.... isk... isk.. isk.... kat ibu pejabat pun bleh LEMBAP????? ko wat keje ke ko kipas bos?????

love ~nuyui~
Comments
2 Comments

2 geng putri roh yg tomeiii....:

mr_khai said...

hehehe.. akupun lom dpt lg cik nuyuii.. ada mslh SKT aritu

xpe2, kita sama2 dpt backdated pya payment nnt ehh.. time tu, bkn duit raya si zara amanie je ko bole bagi.. duit raya utk aku pon sure ko leh bagii jgkkk.. hehehe

putri_roh said...

kesilapan manusia tu yg berlaku.... mengkalau dia tak bagio kew-8 tu lagik tadekla haku hangin.... ish.. ish.. (sambil muncung cam esah 3 dara pingitan)

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~