>

cik nuyui taip taip

Friday, June 18, 2010

her 48th....


Hei besday mama..... today....your 48th year... ermmm... (saje masuk skali gambo abah aku...)

majlis makan2 keluarga akan dibuat esok ptg kat umah parents aku... erm.. so tak dapek nak ajak korang.. ahahahaha..... ye la.. takleh nk gi jejauh kali nih.. sebab si kecik zara amanie tu baru 3 minggu ... eheheheh... cucu kesayangan mam aku tuh... (sebab baru itu cucunye.. ahahahaah)...
hadiah??... errmmm... ade kat bawah...

yg nih dari alang....
ahaha.. bukan la rossa.. tapi album baru dia... mama aku nih ske benor ngan rossa skang nih.... ahakss....
yg nih dari aku lak.....
sebabnye.... mak aku nih ske tukar2 beg duit dia... bile agak2 dia bosan... dia tukar.. kengkadang tu sakit jiwe gak bile tgk dia bleh pakai wallet adik aku darjah 6 tu.. ala yg zrap..zrap.. time nak bukak tu... isk... walaupun dia sebenarnye nak senang simpan dlm beg dia je... ahaha.. tak kire.. bg je.. sebab mak aku mmg suke terima hadiah.. walaupon dia tak pakai... janji hadiah.... dia suke je... hahahhaha....

aku tunjuk awal hadiah nih biorpun majlisnye esok pasal .. takpe.. mak aku bukan terlibat dalam dunia maya nih.. so dia takkan tau.... melainkan ade kaum kerabat yg bagi tau dia.. ahahahaa.....

lupe lak... pinggan mangkuk vantage yg dua set tu pun... ermmmm ingat nak bagi skali la.. dah lama beli.. tapi terperap kat umah sewa lagik.. ahahahha.....

k la... adios jap nak carik idea utk inception lak....

love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~