>

cik nuyui taip taip

Monday, June 28, 2010

Jason Statham yang ehem ehem.....

Baru lepas tgk transporter 3…. Citer nih tayang 2008… (thn aku ting tong)…. Aware je tayang kat panggung… tapi cam biasa.. aku kurang nak tgk wayang sebab… aku prefer abes duit utk makanan… ahaks…. Cam biasa.. tgu je la tyg kat astro…. By the way.. kalau tak silap aku astro start tayang transporter 3 ujung tgn lepas….. eermm cepat gak la kan…
sblm2 tu layan je tansporter ngan transporter 2…. Mas tu kire cam minat gak ngan mamat nih (ahaha mamat)… then ade gak citer2 lain yg dilakonkan oleh dia.. eewah… cam death race…. Italian job… Pastu rouge assassin… pasthree the one… ermm.. the one okes.. walauponnn dia second interfere…


rouge assassin memula cam tak minat.. pasal jet li belakon hollywood aku kureeeeng sket.. tapi sebab ade dia.. layan je so.. okesss…… pastu… bile astro tayang hot movie lama2… uwaahhaaaaa… baru terperasan dia nih ade belakon….
Cam italian job (citer nih aku ske pasal kerja berpasukan walaponnn keje haram.. ahahaha ; contoh citer kejasama berpasukan yg lain= ocean eleven, ocean twelve, ocean thirthteen, leverage (series)) dlm citer italian job dia jadik Hansome Rob.

Death race okes gile.. jadik banduan terpaksa.. (cam satu kopnspirasi.. dia ditangkap sebab pengarah penjara tu nak suh dia ganti driver history (frank) yg mmg history  (mati) untuk race haram dalam penjara tu… yg disiarkan secara online live... kalau menang baru dia bleh kuar).. tapi pengarah penjara mmg taknak dia kuar so dia wat undang2 sindri gi serang pengarah penjara tu (pompuan tapi tak sedar diri yg dia tau duit.. duit.. duit…)
Bile tgk list movie yg dia take part.. ermm byk gak yg aku mmg tak perasan.. ye la.. masa tu dia tak jadik hero.. so perhatian terlebeh sudah kepada hero….
Contoh ; collateral (tgk sebab tom cruise), Italian job (tgk sebab mark wahlberg), snatch ( tgk sebab brad pitt)…
Then terperasan lak… agaknya dia mmg ske bwk kete aksi2 terlebih sudah kot.. sebab ada 2-3 filem dia bawak kete terlebih sudah….

love
nuyui
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~