>

cik nuyui taip taip

Thursday, June 24, 2010

Gerhana Bulan Separa 26-06-10 + Gila-gila remaja


Jangan gelak kalau aku kata aku tak pernah jejak kaki kat planetarium negara... sebab byk lagik tempat kt ibu negara malaysia nih yg aku tak pernah jejakkan kaki... ahahahah.. sabor je la...
tapi bile dpt info kata 26 nih bakal ade tragedi (ceewahh) gerhana bulan separa.. aku rase cam syok lak nak gi....
jom guys pakat reramai menjoinkan diri... last aku amik tau pasal gerhana nih masa gerhana matahari yang menggelapkan bumi sabah lebeh kureng 15 - 20 thn lepas kut.... aku skolah rendah takpun aku menengah rendah...
masuk adalah percuma sebab kat tangga planetarium je... n dorang akan sediakan beberapa teleskop utk view... dan paling agak best.. 300 org pertama akan dapat 1 tin eclipse mints percuma... ahahah... sumbangan the wringley comp... menarik???... jom.. kul 8 pm to 10 pm k...
p/s : 26/6 nih jugak.. kul 12... kat colliseum ade tayangan gila-gila remaja... serbu.....
kredit to : planetarium negara

love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~