>

cik nuyui taip taip

Sunday, June 27, 2010

Ariel peterpan meninggal sebab overdose

uish... bior betul la sket..... takkan patah hati sampai camtu.... but... DO NOT percaya yek.. tetibe je media alik sana bleh citer mende2 camni.. alkisahnye ade je sms terbang yg kata Ariel OD.. ermm... macam2.... takut nanti Ariel tau dia amik lak contoh tu..  dulu masa sblm hollywood ngan hong kong penuh citer artis bunuh diri.. aku pikir tu suma hanye la dalam citer2 felem2 je..... pastu bile belaku botol2... aku pikir hanye belah2 sana je buat mende budus tu... pastu... uhuhuhu.... pastu belaku kat artis hong kong feberet aku lak..... uhuhu lagik.... 
last2 bleh timbul kat alik sini... ish... ish.. ish... 
sape pendai je wat sms palsu nih... tak takut kene jerat ke.... sedangkan pengedar video tu pun bleh detect apa lagik sms tu.... isk.....
ni hanye komentar dari aku... kalau nak bace citer selebihnye.... kat teratakarmo  k....

p/s kenape tetibe ade citer pasal artis.... pasal.. aku ske lagu2 peterpan okes......

love ~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~