>

cik nuyui taip taip

Tuesday, November 12, 2013

Apa yang saya baca pagi ini.... | My Bloglist


apa yg koi baca pagi ini....

1. ARCX13 a.k.a EN. Panda
    (Psikologi) Pasangan Dengan Minat Berlainan Lebih Sesuai?
Dato Dr Fazilah Kamsah, seorang pakar motivasi (tiada kaitan dengan psychological background), pernah cakap dalam satu program pagi di TV yang pasangan dengan nilai berlainan tu sebenarnya bagus. Dia bagi contoh anekdot kalau suami suka memancing, takkanlah nak isteri suka memancing juga. Isteri yang suka memasak lagi sesuai untuk lelaki tu. Something along that line.
Tapi dia lupa kalau dah lakinya suka memancing, ada jenis perempuan yang tak faham minat lelaki ni dan mengamuk. Does opposite still attract? Nein. Adakah isteri yang suka main Xbox akan faham minat saya main game Xbox dan main sama-sama? Yes.

baca ini jugak : Kenapa kita benci gambar sendiri

2.  KL-Today
     SPRM terima 10,000 -12,000 maklumat rasuah setahun
“Bukan mudah untuk membawa satu-satu kes ke mahkamah. SPRM juga tidak mempunyai kuasa melakukan pendakwaan, SPRM hanya membuat siasatan sebelum menyerahkan kepada pendakwa raya,” katanya sambil berharap persepsi salah masyarakat itu dapat diperbetulkan.

Beliau berkata, jika berjaya membuat sabitan rasuah dan perbicaraan pula, masalah teknikal seperti keterangan responden ketika memberi maklumat atau melapor kejadian rasuah kepada SPRM berlainan ketika menjadi saksi di mahkamah
 3. Denaihati
     Pembunuhan sudah biasa tanpa ada perasaan
Sekarang sejak ordinan darurat 1969 dimansuhkan kes pembunuhan berlaku setiap hari hanya berkurangan apabila ops cantas khas dilakukan oleh Polis Di Raja Malaysia. Pembunuhan dengan berani sanggup membunuh siapa sahaja yang menghalang hasrat tanpa hati perut mereka demi mencapai matlamat.
 baca ini jugak : Pengguna Internet diancam jenayah siber salah sendiri

4. Budak Botak
    Keretapi Mewah Seven Stars Kyushu Jepun
Kelajuan maksimum keretapi ini hanyalah 100 kilometer sejam bagi membolehkan penumpang menikmati pemandangan sekitar Kepulauan Kyushu. Tiket 2 hari bermula dari USD 1571 (RM 4939) seorang dan perkhidamatan ini akan bermula pada Januari 2014.
5. Ben Ashaari
    PETRONAS Deepavali Webisodes : Episode 1

3 babak ini akan disatukan dan dijadikan webfilem nanti ..Jangan lupa tontonnya di www.youtube.com/user/PETRONASOffficial  pada 22 November nanti ..



love ~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~