>

cik nuyui taip taip

Monday, March 7, 2011

Kotak Rokok Dunhill Terpakai | Pembalut Dalam Kotak Rokok | RM1???

ha... penah dengar pasai nih?? ermm... Kotak rokok Dunhill tu mmg koi ade dapat e-mail (group) pasai ade yg nak beli dengan harga seposen sekotak... 2-3 bulan lepas la...ermmm sejak tu pesan gak kat Mohd Nie... ceewahh.. mana tau bleh beli keta dgn duit jual kotak tu.. ahahahah... (nak larang dah tak mampu dah...)



alih2 semalam dia kata adik koi kata kertas kat dalam tu pulak lagi mahai harganya.. ahahahaha.... ala.. yg alas penutup kat dalam tu... entah mende nama pun koi tak tau... RM1 selai... siap bleh gi tukar lagi.. sepuluh keping dapat sekotak rokok... hamboihhhh....... adakah itu satu galakan??? ahahahahaah..... 



menggalakkan org beli rokok mahai le dorang neh....

dulu kes gelang penutup tin aluminium tu... mmg pernah le.. adik koi dapat jual... bleh tahan gak regenye walaupun masa tu dikatakan dah turun harga.... le neh payah lak nak cari pembeli penutup tin tu.. ahahahah... kat rumah ade 3 kilo dalam simpanan.. ade sesape nak beli??? ahahahahahaha.. siyes neh....

love ~nuyui~
Comments
15 Comments

15 geng putri roh yg tomeiii....:

storyfromme said...

amboi, bole lak wat sistem barter.

Unknown said...

ahahah.. tu la pasal....

Lan said...

ada sesiapa nak beli? ada 600 keping skrg untuk dijual. SMS 0129285185. COD di KL only.

Anonymous said...

saya ada 7366 keping aluminium dunhill sesiapa nak beli bagi tahu. saya kat shah alam seksyen 9.
hubunggi saya
010-2966943
ahmad raj

Anonymous said...

sape yg beli tu, blh bg cntct number tak..?

Anonymous said...

sape2 yg ade buyer,bleh ar gtau.aku pn ngah cri pmbeli gak neyh.aku dgr kt ns ade org ankt smpi rm2.aku dok kl,nk kuar xsmpt plak

plague_rosak said...

bro..ade contact no buyer yang kat ns tu x? kalo ade tolong sms no nye kat 0132762457. aku dok n9. kalo ade buyer, bro nak aku nek kl amik bro punye barang pon boleh..

plague_rosak said...

bro ade contact no buyer yg kat ns tu? kalo ade msj aku bro-0132762457

siput bulan said...

lau ade buyer call or msg...0172949291

wo azad hayyel amry ;) said...

ada sesiapa yang beli , aku ada 1000 keping. email aku azadhayyelamry@gmail.com / call 0175519613

zain said...

aku kat manjung perak,ada nak jual seal rokok dunhill...call aku skang.....0121230533

Anonymous said...

kalau ade buyer pelekat dunhill
col sya (0176641630) *boy*

Muaaz Eddy said...

sye pon ade bnyk jgk..please lha beli..saye dok area kota tinggi,johor..nih no. sye 013-7628140

Muaaz Eddy said...

beli..

nik amin said...

Sape yg nk jual pembalut rokok dunhill kindly contact me or wassap..quantity melebihi 500 keping
0192494423

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~