>

cik nuyui taip taip

Monday, May 31, 2010

Zara Amani



Alhamdulillah.... setelah hampir 24 jam di'admit'kan ke hospital... kira-kira 5.40 pm... 30 Mei 2010... akhirnya lahirla... ZARA AMANI BINTI KHAIRUL RAHIMIE... seberat 3.35 kg... ahaks.. patut ar poyut mak dia besor bebenor... ehehehe... terpaksa operate sebab... air ketuban dah kering gile... (kata mak koi le..)

udah le bermarathon dari satu hosp. ke satu hosp.. 27/5 masuk sg buloh... tak beranak gak.. false alarm... pastu bawak kuar... standby kat ampang... then 29/5 bawak balik ke mempaga... sebab cuti.. ahaks... lagipun doktor cakap... kalau tau beranak 28 mlm tu.. maybe lagi 2-3 hari... so balik la kampung...

then petang 29 tu... adik ipar koi kate... rasa cam kencing... ahaks.. mak aku dah kata air ketuban... bawak le gi hosp bentong... misi kata bukan tu kembar air dia je... ahahaha.. tak tau apa pun koi nih... tapi baby dah berak kat dalam tu.. huhu....

yg aku nak suka nye... ahaks... habis famili koi.. famili mandak koi.. duk berkampung kat balai pelat tu.. ahakss.. (nama je balai pelawat.. lebih kurang astaka le.. kiri kanan ade bangku batu panjang...) bile koi nak kuar ke hospital kul 11 mlm tu.. mak aku suh bawak tikar siap2... ahahah.. aku dah agak dah mesti nak berkampung... ehehhe... sepupu aku ngan adik aku.. (bapak baby)... sibuk ngan laptop.. nak hapdet le kononye.. ahahaha...

mlm tu lebih kurang kul 12 baru air ketuban tu pecah.. tapi bukaan baru 2 cm... doktor kata tgk dalam 8 jam.. kalau tak beranak gak baru bawak gi temerloh....
tapi tak beranak gak... so pagi 30/5 tu kul 8.30 berangkat le ke hosp termeloh lak...
kitorang balik umah dulu.. mak aku siap2 ngan famili yg lain2 tu.. aku tak gi pasal.. nak balik kl naik moto je... kang kulu kilir dgn moto adoiyaii.. lagipun yg bongsu tu nak balik hostel ptg tu... so tgu dia je la.. lepas pandak aku amik baru aku gerak balik kl...

kat temerloh.... kul 12 baru kata nak kene operate... isk.. lamanye wat keputusan.... padahal baby tu dah makan kotor dlm perut tu dah.. + dah lebeh kurang nak lemas dah... neway at last selamat akhirnya.... kul 5.40 kuar le budak tomei2 tu... (ahaks walaupun aku tak nampak tapi aku tau mesti tomei.. sebab.. sume baby kat donia nih kan tomei2....ahaks...)

Zara Amani... muah2.. muah... buah hati sume org tau.....cucu pertama parents koi.. n.. cicit pertama nenek koi... anak sedare pertama siblings koi... n cucu sedare pertama mak pak sedare koi.... ahahaahah...... kire macam koi le.... lebih kurang...

abah aku kata.. sapa nak tgk balik.... takkan dihantar sebarang pic... huhu... lambat lagi le...
zara... tgu ummie ek....ahakss..... dah jadik makcik dah koi... (makcik rempit.. ahaksss...)
p/s akhirnye mak koi antar gak gambo zara......
love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~