>

cik nuyui taip taip

Wednesday, May 5, 2010

Boboi tengah gatai....



hahahah.... dah setawun aku adopt boboi ghupenye..... umo dia mesti dah setawun setengah.... huhu.....

dulu.. (dlm 6-7 bln kebelakang.. ) sokmo dia simpan makanan dia utk kucen betine yg jap bunting jap kempis.. pastu kejap je bunting balik.. hahahaa.... kucen tu macam mempegunakan boboi lak utk dptkan makanan.. hahaha.... kawan aku kata boboi tu nak ejas kucen tu.. tu yg bagi makan makanan dia tu.. hahahahahah....

skang nih dah x nampak lak kelibat kucen betine tu... tapi ade lak kucen kecik duk menyelinap amik makan... boboi pun sokmo tgal makanan... kalau tak pun sejam sekali dok ngiau nak makan.. aku pun pelik.. ghupenye.. setelah diskodeng... hahahahaha... dia tgl utk kucen kecik tu lak... hahah.. isk ko nih boboi.. kucen tu baru 4 bulan daa... kang kene sebat kang... hahahahhahaha....

lupe lak aku nak citer ... dulu sebelum ade kucen betina tu.. masa boboi baru nak nampak gagah (ceeewaaahhh) sokmo naik atas tilam duk belasah selimut aku.. memula aku ingat dia nak menyusu... kesian gak masa tu tgk dia.. ye la.. dia kan anak yatim... kut la terinduke ibu dia kut... pasal stail dia gigit2 then tolak2 selimut tu sama cam bulat (kucen abah aku) anak Abie (kucen aku , yg aku bawak naik skuter dari kuantan tapi telah dirampas surat beranaknye oleh mak aku) masa menyusu ke Abie....

tapi ghupe-ghupenye... hahahahaaha.... telah menodai selimut aku tu selama nih.. hahaha.. sehingga meninggalkan kesan2 yg boleh dijadikan bahan bukti kalau CSI cek.... hahahahahha... bengong tu boboi....


apa2 pun aku cayang bangat kat ko la boboi....

love ~nuyui~
Comments
4 Comments

4 geng putri roh yg tomeiii....:

Anonymous said...

tukar link ye...i dh link u...

suha said...

huhuhuhuhuhu....conok yek boboi tido...kim salam sayang kat boboi...ckp kat dier awek cun kim salam...ahaks~~~~hahahahaha

putri_roh said...

ehehe.. bagi dia skang kucen kecik tu le awek cun dia... hehehe.. tadek can le dah.... ehehhe...

suha said...

muahahahahaha.....

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~