>

cik nuyui taip taip

Thursday, September 2, 2010

Jalan-jalan Cari Makan | Bazar Ramadhan Jalan Kuching | 1 Sept 2010

Kali nih koi ngan adik berderap ke bazar ramadhan jalan kuching.... ehehehe.... kat roundbout kepong/jln ipoh tu le.... aaa..... hari khamis bazar nih tadek pasai kat situ pasar malam yek...

yg best kat sini ehehehe... murtabak maggi.... ahaha.. sedappppp wa cakap lu.... tak caya bleh try la.. ade dua version.. ahahah... satu ayam satu daging la..... cam bese...... tapi murtabak megi nih sedap wooo.... koi rase satu produk dari otai burger.... sepupu koi yg suggest murtabak nih... tu yg berderap sampai ke jln kuching nun..... dan la nak ke sana jem gile peeptang hari nih... kalu sesaje nok gi naik kete.. gi la awal2.. mengkalau kul 6n baru nok gi doksah le.... koi tadik pun kul 6.15 dari kg baru.... sampai umah balik dah 7.15..... ermm.. merempit tu.... mengkalau nek kete.. jawabnye.. bentang surat khabar je sebeloh BP tu.. ahahahhaha....

layan gambo ke....



nih le murtabak meginye... sedappp.. kalau gi sini musti beli tau....


love ~nuyui~
Comments
3 Comments

3 geng putri roh yg tomeiii....:

woaini_87 said...

Aik, saya tinggal dekat je... and tahun ni, i belum lagi jalan2 kat bazar ramadhan ni.. =).. and nampak sedap lar

putri_roh said...

haa..... ptg sok kene la try ehehehe..... ptg nih tutup.. sebab pasar malam....

admin said...

tatau plak aku ada murtabak megi? sedap ke? kalo yang biasa memang aku rasa tak sedap,hiiiiii tak suka, kembang seehhh

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~