>

cik nuyui taip taip

Monday, September 20, 2010

Gambar Hantu di I-City Shah Alam???....



ermm... nak tumpang bergambar kut..... tak tau la kan betul atau tak... ada tak org lain yg tertangkap gambar dia masa korang dok bergambar sakan kat I-City nih???... bleh share tak???.... yg pasti kalau kamera henpon cikai cam koi mmg tak dapet nak amek gambo sendiri pun dgn clearnye.. sebab lampu2 yg bersinar tu...

gambo kredit kat misada misada
love ~nuyui~
Comments
8 Comments

8 geng putri roh yg tomeiii....:

~SukEMakAn~ said...

mulot antu xleyblah langsung!
gaye mulot ikan!
haha

putri_roh said...

aaa..... antu seksi tu... ala2 angelina jolie...

suha said...

hahahha...lebih topat lagik cam mulut ikan emas yg gulp gulp tuh...miahhahaha...

putri_roh said...

huaa... suke..... yg bolatttt je perut tu kan....

doll0112 said...

betul ker tu? cam tak cayer jer. mana ada hantu? ilusi jer....

putri_roh said...

pandangan masing2... eheheh.... yg nih sy tak tau.. sbb bukan gambo sy....ehehehe...... tu la.. harap2 ade yg nak share kalau betul2 ada pengalaman macam nih....

suha said...

ha'ah...yg perot bulat tuh...kihkihkih....

putri_roh said...

ahaha... mulot pun dok bolattt je... mmg tomei... tapi cepat meninggal.. eehehehhee....

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~