>

cik nuyui taip taip

Sunday, December 9, 2007

corat coret bowling & dinner

senin nih (10/12) aku ade match bowling.... isk... bley main lagikke... dah kat 6 bln aku tak sentuh... tapi tak kisah le.. just for fun.... pom pom gurl aku lak tak leh pi.. pasal hari keje.... takde penyokong le haku nih.. huhu..... wish le aku menang at least tangga ke seploh.. (hadiah smpai no. 10) hehrhehrhehrhe.........

12/12 lak ade dinner farewel utk timb. pengarah kat vistana... aiseh.. mula aku ngan budak2 lib aku malas nk gi pasal kene bayor... lagipun.. herehrhereh ( tau sama tau dah le)... sekali ade option lak.. pegi tak pegi kene bayor... smlm meeting ngan P.E.K. kene bambu... aku yg duk ktn pun ade gak alasan... ati n ida kene pakse.. herhher tak tau le.. tgk le... hari senin nih pikior nk gi ke idak.... baju pun takde... isk.....salihin bley pinjam baju tak?? huhu..... skali selendang mak datin ek.... jadik cam masa dinner farewell kj aku dulu...... pakai cm mak datin siap selendang skali rempit naik moto.. huhu... (mak datin rempit)... nasib baik mlm kalu siang mesti aku tak sanggup pi punye....

anyway.. wish me luck.....
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~