>

cik nuyui taip taip

Wednesday, December 12, 2007

corat coret aku le....

well.. welll... wellll...... berjaya gak aku dpt hamper hehrherhe...... (tu pun nasib baik hadiah sampai no 14)...
hehrehrererh...... kire tak sesia le aku redah ujan malam tadik... semangat nak main boling....
ermm... mlm sok ade diner lak utk farewell timb. pengarah tu.... isk... mintak2 tak ujan.. malas aku nk naik bas kolej.. gerenti balik lmbat punye..... abis mkn chow le....
baju mende aku nk pakai...... pakai baju raye aci tak??.... ehrhherh... nanti raye aji recycle balik.. bkn org kg nmpak pun aku pakai dah heheheheheh...... beress....
pagi tadik ujan lebat gile...... isk... nk tak nak terpakse redah ujan.. aku dah byk kali lewat... nasib baik air tak naik kat tmpt banjir hari tu.... kalau tak perjalann aku kena tmbh 20 min lagik le...
baju ujan aku pun dah takleh nk tampung ketajaman air ujan tu.. kene beli baju lain le gamaknye...
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~