>

cik nuyui taip taip

Sunday, December 9, 2007

corat-coret aku lagik

perrghhh.. smlm hari yg agak malang bagi aku..... pagi aku kuar umah dlm 7.30 aku terpaksa patah balik.. pasal baju aku lencun gile.....pastu kul 9.30 bile dah agak2 slow sket kelajuan hujan tu aku kuar ... kire dh lmbat gi keje le tu...(dgn pengetahun bos aku)... ye la .. aku tak duk kuarters.. umah aku kalau naik kuda aku tu 25 minit baru smpai (kelajuan 80 kmh)..... bile ujan smlm.. kelajuan aku turun ke 60 km sejam.. kesian kat pinggang aku.... letih.... kali nih aku pakai uniform setahun skali aku tue....
lepas sket je dr bandar gambang (3 min lagik br smpai kolej) aku sangkut... banjir.. air naik atas jalan.... ada 2 tempat... aku lepas yg first je.. yg second aku tak berani pasai aku tgk org yg duk jln redah tu pun air paras lutut dia... isk... dah le kude aku nyawanye kat bawah.... aku lepak jap pikir camne nk sampai kolej.... hari dah kul 10.15..... dlm kepala aku duk congak kalau aku naik hiway... masukkut sri jaya... dari exit sri jaya nk ke kolej aku ade gak 1/2 jam.. uisshhh.. jauh tu........ buatnye belah sane pun air naik... nak lak kat sg bekelah tuh... isk.. tak leh....
tgh aku sms bosz aku kata aku kandas kt gambang yg hanya 3 min lagik nk sampai tu... ade sorang pakcik tu suh aku ikut lepar... (ala tmpt rally kete tu).... isk.. camne aku takleh teringat... ermm... so aku pun turn balik.... masuk kut lepar..... kuar belah sana.. jauh gak.. ade la amik 20 min.... tapi kire ok la.. tadekl a aku kene naik hiway...... sampai kat opis 11.15... aku pun citer ar kat bos.... hehrherhherhehh..... tak tipu ek.... nsib baikla aku ade kuda yg setia ngan aku..... yg setakat nih baru skali buat hal.... tu pun kecik punye hal...
lupe nk ckp... hari smlm kan jumaat.. librari kul 12.15 dah tutup... kul 2.45 pun tutup pasal staf ade meeting.. jadik aku cume keje sejam je smlm.. isk.....(no komen)..... hehrehrhehrheh...
time balik.. ujan dah reda.. jln pun dh ok.. nasib baik la umah aku tak masuk kategori mudah naik air.. padehal kg blkg taman aku tu (lubuk puyu) paling femes bab banjir.. hujan sejam je dah naik air.... herhherhhe.. tapi aku penah rase banjir besar yg jadik kat kuantan tahun 2001 dulu.... sehari sblm aku balik raya pose..
storynye.. masa tu aku duk kat kg galing.....air naik sampai paras kepala aku..... yg kat area sg isap lagik beh.... sampai paras bumbung.... herhher..... sian bos aku msa tuh... umah totally out.. tapi takpe.. dia kaya... bleh tukar sume skali..... hehrhehrhe... cam bini dia gak.... herhher (syyhhh)..... member aku yg duk tanah putih..... nak kuar dating kena naik sampan.. ehrhehrhehrh...
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~