>

cik nuyui taip taip

Thursday, December 30, 2010

Tahniah Harimau Malaya | Esok (31-12-2010) diisytiharkan cuti satu Malaya


wah.. cerah bijik mata bila bab cuti.. eheheheh...... ternyata ramalan mak koi mlm tadik menjadi kenyataan... (ramalan org demam)... esok, Malaysia diisytiharkan cuti satu hari... huhuhu.... bagi yg keje 5 hari seminggu.. dapat extra 2 hari.... wah.. wah.. wah... dihujung tahun bleh rehat trus 3 hari........

kelegaan bagi yg nak antar anak2 ke sekolah berasrama hari ahad neh.... (mak + abah koi nak antar Muhammad Syafiq untuk sesi persekolahan 2011 di Sekolah Menengah Seri Bentong)... 

Tahniah dan tahniah... dan juga terima kasih kepada skuad Harimau Malaya yg telah membuatkan koi dapat berehat esok.. huhuhu..... bukan pe... koi tak bape nak layan bab bola neh.... so terima kasih je yg mampu koi ucapkan.... untuk cuti itu... ehehehhehe... (jahatnya aku!!)

Ternyata walaupun dipanah laser ultraman yg telah diimport khas tetap membuatkan pasukan Malaysia kekal gagah mempertahankan gawang Malaysia dari terus dibolosi Indonesia..... (2 tu kire nak kasi dorang menang di gelanggang sendiri je....)

huhu... neway.... terima kasih sekali lagi buat Harimau Malaya kerana dapat mengembalikan Piala Suzuki tu selepas 14 tahun......


pssstt..... walauponnn koi tak minta bola.. tapi koi rela je temankan org2 kesayangan yg kaki bola neh.... ehehehheeh... contoh.. pic atas adalah semasa final World Cup 2010.. we all lepak2 kat Dataran Merdeka....

love ~nuyui~
Comments
1 Comments

1 geng putri roh yg tomeiii....:

Magrib said...

skuad malaya memang patut di puji.. tapi, tkot juga nanti hilang fokus.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~