>

cik nuyui taip taip

Thursday, July 14, 2011

Sinetron Safa dan Marwah | Berakhir jugak akhirnyaaaaaaa.......


ahaaa.... akhirnya semalam... 2 episod finale safa marwah.... habis jugak..  ingatkan director dia nak pusing ke lain pulak.. ahahaha.... tak abes2... sampaikan citer duk terpusing2.... bak kata adik koi... yg tak logik langsung tu dia boleh buat jugak.... dan tak langsung pelanggan astro neh boleh tengok jugak... ahhhahahaa....

lepas sorang.. sorang duk sakit... macam dah nak mati... tapi selamat jugak.. ahahaa... (selepas dah abes airmata penonton)...

 pastu bleh lak ade yg ilang ingatan... ada yg buta kejap... konon dah test memang tak boleh celik dah.. operate pun tak boleh... tkar mata pun tak boleh... (apa pun tak boleh!!!) tapi bleh lak terima mata hero.. adoiyaiii....

kapal terbang bleh letup terkandas lak kat pulau... (cam LOST lak) ... baru eltup.. bleh lak siar berita tunjuk gambar kapal terbang tengah meletup kat udara... (waaa.. agedeban [advance] sungguh pemberita sana.. dah stanby siap masa nak jadi kemalangan)....

paling tak hingat.... sume mak pak dalam sinetron neh boleh ilang anak masa kecik.. siap nelh tertukar2... Ilham yg Ibu Ratih jaga anak kandung pada mak Farid, Adil yg pakwe si Marwah yang bleh tetiba ilang ingatan tapi tetiba cintakan Safa rupanya anak kandung Ibu Ratih, sebelom tu tak kata la si Safa yang dijaga Ibu Ratih tu anak kandung pada Ibu Siti yang jaga Marwah dari kecik,... adoii....

pastu yg pompuan jahat dlm sinetron neh mmg cantik2.. tapi jahat tu mak aiii.. mmg ya amat... dan mmg tarak tau malu punye.... dendam mmg kesumat... huhu....

neway... bes je sebenarnye citer neh.. tapi jalan citer tu meleret2 benor... adoi... buat 13 episod udah le... ahah.. neh sampai beratus2.... makan tahun nak abes.. membuatkan setahun gak muka yg sama terpaku depan tv.. di waktu yg sama... isnin-jumaat... ahahahhhaha.....

yg koi bleh tahan... ost dia best la..... BIARKAN AKU JATUH CINTA - ST12


love ~nuyui~
Comments
4 Comments

4 geng putri roh yg tomeiii....:

lily lotus said...

OST dia mmg best!

putri_roh said...

haa.. tau takpe... tiap kali dgr mesti terbayang muka ilham je.. eheheh....

Sharinginfoz said...

tak pernah le pula tengok citer ni...

putri_roh said...

astro ria.. 104.. kul 1-2.. eheheh....

makan tawun ooo citer dia....

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~