>

cik nuyui taip taip

Wednesday, May 20, 2009

afiq n amat

weekend bebaru nih... masa belek2 hp cousin aku... terjumpe le satu pic yg amat la comel kiutnye.... ehhe.... pic adik aku n adik cousin aku tu... area tahun 2002-2003...
mmg dari kecik diorang berdua nih mmg macam kembar.... walaupun beza 4 bulan tapi depa lahir thn yg berbeza.. sepupu aku tu lahir bulan 9, 1998 adik aku lahir bln 1, 1999.... ayah aku pun sokmo suke beli baju sepesen utk dak bdua nih....

sampai skang... kalau adik aku balik weekend diorang bdua mesti kehulu kehilir berdua.... fizikal diorang skang nih pun sama.... yg paling penting... dua2 aku sayang....


Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~