>

cik nuyui taip taip

Monday, March 1, 2010

Hobi baru aku....


awal tawun tu hari.. aku terjump ke blog craft member aku... Yana Craft... aiseh.. terus jatuh cinte..... ermm....

so terus mulakan langkah... jejak apa yg diperlukan.. so.. ni lah hasil pertama aku...





yg nih donut pertama aku.. tpi pengkritik tetap aku aku kata tak cukup mauripan... gheeeee....



yang nih donut kedua.. ermmm tak jadik g ak... ade ke adik aku leh cakap pelampung... ermm...



yg nih.... member adik aku tempah... asalnye.. dia tgk bantal kecik (lupa nak amik gambo... aku wat utk adik aku tu... kaler hijau.. (memang hantu hijau.. tapi katak hijau dia terajang lak..) adik aku cakap kawan dia tu nak kaler pink... aku pun wat le kaler pink... sekali nak pink ngan purple daa... nasib baik amik gak.. ehehehehe....

thanks to Button Planet utk butang2 yg tersangatlah mengganggu jiwa...
n Jaja Craft utk tutorial yg membantu....
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~