>

cik nuyui taip taip

Thursday, April 10, 2008

adik aku n kengkawan aku.....

semalam.....
sian adik aku.. semalam besday dia... (8/4).. tapi pagi besday dia eksiden kat cahaya.... retak tulang kaki... dah kena bercuti kat kg.... thn lepas pun eksiden... isk... januari lepas... adik aku no. 2 pun eksiden masa besday dia... mak aku pun perasan.... dua2 bwk moto... next month besday aku harap2 takde jadik camtu.... doakan aku.. ehehe.... takpela.. yg peting adik aku selamat dah.... tinggal proses pemulihan je.. bercuti le pepuas....


eheheh.... citer kengkawan aku lak... tapi sebelum tu aku nk citer sket pasal aku... aku dah dapat tukar.... ehehe.... mindef.... belh le kaco jaa n kak ita lak lepas nih.. ehehehee.... tapi sedih gak nk tinggalkan kengkawan aku yg setia tuh... uwaa.... setahun menggendeng cinta.. ehehehehhe.... jgn sedih k.. aku takkan lupekan korang.... asal korang tak lupakan aku.... muaahhhh.....

ermmm... ramai gak yg berjaya dalam permohonan utk bertukar tempat keje....
wawa.. dapat kat maktab raja melewar....... zikri... unit perancang ekonomi putrajaya.. (suke le aina).... rosdan... jabatan peguam kelantan.. (rasenye le).... sue ellen ngan afra... balik ke sabah.... tempat marjorie... marjorie.. tak sure dapat tukar ke mana.... khairol... ilp melaka.. (balik duk bawah ketiak mak.. huhu)... sape lagik ek.. aku tak ingat lak... (nanti update..)

well.... harap2 kita tetap bersemangat di tempat baru.... (walaupun aku kesayuan)....
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~