>

cik nuyui taip taip

Wednesday, February 4, 2009

Opis AKu Banjirrrrr.....

huhu...... apo nak di kato....

hujan lebat ptg smlm... (selasa)..... membanjirkan opis aku atau lebih tepat.. departmt aku... huhu... disebabkan bumbung bocor......

ni sume gara2 renovation yg tak terrenovate.... uwaa..... kalau tak menyusahkan aku apa ke hal aku nak pedulik..... masalahnya.. duk bergenang bawh meja aku... pagi nih dah serupa tempat buangan surat khabar lamo dah.... kaedahnya.... dgn bau yg haruuuummmmm semerbak...

uwaaa.....

masalah biase ke bg bangunan government nih.. lepas renovate je ade je yg tak kena...... huhu......

ade pulak mangkuk hayun yg senang hati je mulut tu kata tak gune letak paper (sbb nak serap air tu).. kena pakai mesin jugak.... la.. apa la lahabau nye... takkan aku nak tgk je TEMPAT AKU TU bergenang dgn air.... nak pulak mesin tu ptg baru sampai... takkan samapai ke ptg aku nak biar je air tu mereputkan karpet yg selama nih kaki aku duk landing tuh!!!! hengong tak bertempat...

ye la.. tak jadik kat tempat ko mmg le ko bleh jemaah nazir je..... cakap tu cakap ni tapi ade ke nak tolong.... dah le aku ngan opismate aku duk tension banjir... ko duk nak tambah tension kitorang lagik ngan kata2 jemaah nazir ko tu lak...
huhu......
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~