>

cik nuyui taip taip

Wednesday, January 2, 2008

happy new year.....


Happy New Year… selamat la menambah satu lagi tahun kat umo korang sume…. Aku pun same.. eheh…. Utk tahun baru nih… azam yg lama ada yg tercapai.. ade yg terkandas… tapi still boleh di forwrdkan…. Tetap bersemangat meneruskan hidup…..
Macam2 yg berlaku sepanjang 2007… ada suka ada duka…. Sumenye menjadi kenangan dan pengalaman yg sedar tak sedar menjadikan kita tabah dalam hidup…..
Macam tu jugak aku yg hidup dalam perantauan.. jauh dari family.. (walau tak jauh)….. segala suka duka aku… aku tanggung sendiri…. Tak sanggup nak menyusahkan parents yg telah banyak aku lukakan hati…
Ada jugak babak2 yg hampir menyebabkan aku tewas… tak sanggup nak hadapi… tapi masa mengubat segala…. Meninggalkan kenangan/pengalaman yg merupakan guru paling utama….. kita takkan mampu untuk memuaskan hati semua pihak….. segala tindak tanduk.. keputusan…… ada yg memberi sinar kepada org lain dan ade jugak menjeruk perasaan org lain…..ada org kata… org takkan paham kita kalau kita tak cuba paham org lain…?? Betulke?... as far…. Aku tak rasa ada org yg paham aku…. Adakah kerana aku tak penah paham org lain??... sedangkan sedaya upaya aku cuba memuaskan hati semua org….
Utk thn baru nih… aku harap aku tetap tabah… malah makin tabah….. belajar terima kenyataan…walaupun memeritkan….wish me…
Utk family… luv u guys always….. sapa aku tanpa kalian…..aku tetap bahagia having this big family……
Kawan2…. Andai ade salah silap aku selama nih… terkasar bahasa… tersinggung rasa.. aku mintak ampun.. maaf….. aku terlepas pandang…..

Check my new territory pic….
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~