>

cik nuyui taip taip

Thursday, June 10, 2010

Aku fobia?? fobia aku???


tgh.. duk duk suspen layan dr. jekyll dlm csi (las vegas) tadik tetibe terpotong sudah dgn iklan.... isk... tapi iklan tu wat aku memikir pulok... iklan??? ahakss.. promo daa... promo pasal drama2 dlm axn tu.. tapi dikaitkan dgn pobia2 dalam diri manusia nih.. ahaks... membuatkn aku terpikir apakah pobia aku... (yg aku sedar selama nih aku ade certain2 pobia)... ahakss...

tapi takmo la aku nyatakan apa phobia aku.. ahaks.. nanti ade lak yg duk rajin nak pekenakan aku lak. ahakss... tak sanggup mak nok... ahahahhahah....

antara kat bawah nih is apa yg aku rasa cam interesting ..... ahahah.. tak tau lak ade jenis2 pobia cenggini.. ahahahha.....

1. Pobia pada mende-mende baru
Neophobia ===> isk.. katak wah tempurung je la jadiknye...

2. Pobia pada pompuan cantik
Caligynephobia ===> ade gak spesis nih... (tapi kalau cantik dan saiko... sapo tak pobia.....)

3. Pobia pada bahagian badan sebelah kiri / kanan
Levophobia (kiri) / Dextrophobia (kanan) ===> tak paham aku...

4. pobia pada ayam
Alektorophobia ===>. konpem tak makan kepci nih.. ahaksss....

5. Pobia pada chopstick
Consecotaleophobia ===> ahaks.. chopstick pun ade yg takut???

6. Pobia pada kristal / glass
Crystallophobia ===> mak2 datin tadek kut pobia nih.. ahaksss...

7. Pobia pada simetri
Symmetrophobia ===> ermmm bende simetri ke benddet ak simetri?? ahakss... monk ade pobia nih...

8. Pobia pada no. 8
Octophobia ===> ahaks... no. 8 pun takut???.....


mengkalau korang nak tau ape nama pobia korang.. ahahaha.... klik kat gambo back on top k....

love
~nuyui~
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~