>

cik nuyui taip taip

Friday, January 23, 2009

corat coret aku gak.....

ahaksss....

Kursus DDC ngan Katalog Monograf baru je selesai..... walaupun aku tak join.. aku tetap dpt jumpe rodong2 aku.... ati, sue, aida, rosdan, khairul, hatta, rehan...... mimi?.. ahaks... kato nok redahhhhhh jee.... tapi demam le pulok.. ehehehe..... get well key....

sok... adik aku kene operate mata kat ampang putri.... phewww.... nasib le duit company..... ehehe..... bleh geng pirate of the carribean le dia sok.. ahaksss.....

semalam..... meeting para inputer dgn bos sistem maklumat, doc ngan pembinaan koleksi... phew.... nape le deme nih tak kaji dulu nak salahkan sapa... ni idak.. main redahhhh je nak salahkan sesape je....

tak semestinye berkaitan ngan inputing tu salah inputer.... kalu dah tak organise dari awal mmg le masalah tu timbul kemudian hari.. hahahah... tak paham bace je la... aku nak luahkan perasaan je....

pasal weeding pun nak salah kan kitorang ke.... manalah kitorang tau mende tu bertimbun lagi... yg kitorang tau.. apa yg bos bagi tu la yg kitorang buat... salah kitorang ke kalau mende tu kitorang sendiri tak tau kewujudannyaaaaaaaaa... uwaaa.....

entahle... poblem keje... poblem family..... poblem diri sendiri.... ahaksss...... rencah hidup aku.....
Comments
0 Comments

0 geng putri roh yg tomeiii....:

abadikan gambar instagram korang

ce citer.. ce citer....

Get widget here

koi bace deme nih....

~rombongan cik nuyui~